بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فرهاد مجیدی ،سرمایه ای برای استقلال
فرهاد مجیدی ستاره تیم استقلال که فصل گذشته در کمال ناباوری و بهت هوادارانش از استقلال رفت و بهانه دخترش را آورد در فصل دوازدهم لیگ برتر نیز به صورت کاملا ناگهانی در نیم فصل به استقلال پیوست.
این رفت و آمدهای ناگهانی فرهاد از وی چهره ای خاص و اسطوره ای در استقلال به جای گذاشته است چهره ای که برای هواداران یک چهره محبوب و دوست داشتنی است و شاید همین محبوبیتها باعث شد آبی پوشان هم چنان با حضور این همه ستاره در تیم، پذیرای وی باشند.
فرهاد مجیدی با وجود سن بالایش هم چنان یکی از امیدهای استقلال برای کسب نتیجه در روزهایی است که همه تیمها برای بالا بردن جام با هم مبارزه می کنند.
فرهاد مجیدی که مشکلش با قلعه نویی حضورمجدد خود در این فصل در استقلال را در هاله ای از ابهام فرو برده بود بازهم به صورت ناگهانی با پیوستنش به استقلال بسیاری از هواداران را خوش حال کرد.
حالا استقلال مجموعه ای از بازیکنانی است که هر یک برای خود ستاره محسوب می شوند و شاید در صدر همه آنها کاپیتان مجیدی قرار دارد مهره ناگهانی آبی پوش که با بازی هفته بیست و یکم مقابل مس کرمان و گرفتن بازوبند، مشکلات و حواشی ناشی از کاپیتانی را برای همیشه به پایان رساند.
این که پرسپولیس ها بازیکنی مثل علی کریمی دارند وی را اسطوره می خوانند و نقشش در تیم حتی گاهی بالاتر از سرمربی است در استقلال هم با فرهاد تجربه می شود.
این فرهاد دوست داشتنی حتی با بودنش در زمین مسابقه در حالی که گل نزدند، هواداران را به ورزشگاه می کشاند روح انگیزه به تیم می بخشد و برای موفقیت تیم نیز مهره ای تاثیر گذار است.
استقلال این روزها که در کنار نام های بزرگی چون جواد نکونام، مهدی رحمتی، مجتبی جباری و... با نام فرهاد مجیدی عجین شده است.
همه نگاهها به فرهاد مجیدی است تا به خصوص در بازی دربی مهره ای ویژه برای تیمش باشد.
حتی سرخ پوشان پایتخت نیز دوست دارند حضور مجیدی در استقلال را شاهد باشند، فرهادی که در روز حریف بودن استقلال می تواند به دربی رنگ تازه و ویژه ای ببخشد.
این فرهاد ناگهانی کم کم یخ دوری اش از استقلال آب می شود و بدون شک شاهد هنرمایی دوباره اش در تیم صدرنشین قلعه نویی خواهیم بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1391برچسب:بازیکنان استقلال,سرمایه ها و نیروهای انسانی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com